ifo aminn inşallah evet ben uykuya zor dalarım bi de gece 3 te 4 te felan uyanırım böyle iç huzursuzluk çok başka bir şey ya, eşimle tatile gittik hiçbir şey yokken zırıl zırıl ağlıyordum korkularım var şöyle böyle diye adam ne yapacağını şaşırıyordu anın tadını çıkart diyordu , ama en mutlu anlarda bile aklımda hep bir şey vardı, beyin fazla çalışıyormuş fazla düşünce üretiyormuş