Fotoğraf nasıl eklenir bulamadım. 5+2 gebeyim daha kese kontörlüne gitmedim eskiden bu konuda kötü şeyler yaşadım erken gitmek istemiyorum. Bu akşamdan beri sızıntı şeklinde bej açık kahve arası akıntı değil de su gibi tarzda lekelenmem oluyor hafif krampta var normal mi acaba yoksa dusuk tehdidi olabilir mi🥹