LeydiDaisy yani ben normalde bağlatacaktım eşimle de konuşmuştum bu konuyu ama erken doğum olunca açıkçası bebeğime bir şey olur korkusuyla bağlatmadım yani bunu yazı ile kolayca yazabiliyorsun da psikolojisi çok zor hem doğum yapıyorum hem de bebeğime bir şey olur siye kordon bağlatamıyorum annelik çok zor akıl işi değil ama rabbim işte içimize koymuş o duyguyu ayrıca sorun çok mantıklı cevabını bilmiyorum ama eş rızası alınıyor aynen neden öyle yapmış bende anlamadım şuan