atesvesu LeydiDaisy evet sezeryan sırasında tüpler bağlanıyor benim hem eltim baglatti hemde eşimin yengesi eşin izni ile birde yaş kriteri var diyorlar doğru mu yanlış mı onu bilmiyorum 3.sezeryanimi olacam bende bağlatmak istiyorum hayırlısı ile
Havin49_ LeydiDaisy Evt cnm bağlıyorlar annem de kız kardeşimde sezeryanla beraber tüplerini bağlatmıştı
Niiillloooyaaa LeydiDaisy evet baglatilabiliyor ama esinin imzasi gerekiyor esin izin vermezse olmuyor tuo baglamak icin ozellikle ameliyat edilmiyor zaten eger tup baglatacagini dusunuyosan doktorunla doguma yakin konusuyosun dogumunu planli yapiyolar
Birezene Bende bekleyeyim burda. Tüp bağlatmak istiyorum diyince devlette sezaryen olunur mu bilgisi olan var mı
LeydiDaisy Birezene benm 2. Gebeliğim zaten sezaryan olucam o sırada acaba bağlanıyo mu merak ettm daha randevuma var soramadm o yüzden
monicaa Yaş sınırı yok tüplerinizi kendi rızanız eşinizin imzasıyla devlet hastanelerinde sezeryan ameliyatındayken yaptırabilirsiniz hiçbir problem yok hemşireyim her gün yaptığımız bir işlem
Birezene monicaa 2 normal doğumum var eğer tüplerimi bağlatmak istiyorum dersem sezaryen doğurabilirmiyim 3. Bebeğimi. Şuan hamileyim son günlerim.
AybarsUmay_ LeydiDaisy devlette yaparlar mı bilmiyorum özelde yapıyolar doktorum yaparım demişti ama sonradan vazgectik
Niiillloooyaaa LeydiDaisy hakkiniz da hayirlisi ozaman cicegim doktoruna soyle sezeryan yapar ozaman ❤️
hayirlisi06 Denizveinci slm ağrı sızı oldumu bende bağlatmak istiyor çünkü 4 kızım oluyor. Dha Rabbım isteyene versin