sib1234 kızlar özellikle akşam yemeklerinden sonra acayip bir şişkinlik hazımsızlık yaşıyorum, kabızlık için duphalac içiyorum o biraz işime yarıyor ama şu şişkinlik olayını nasıl çözeceğiz vücudumuz oksijeni azaldı sadece yan yatabiliyorum