Tomris Arkadaşlar benim yumurtlamam pazartesi günüydü. Normalde yumurtlamadan sonra akıntım kesilirdi ama halen devam ediyor. Umutlanmakda istemiyorum ama anlamadım. Islaklık oluyor. Gidip bakıyorum beyaz akıntı. Bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenenler var mı?
Nurrrrr Tomris Benn💁♀️ ama son 1 haftada oluyor canım ve ben yumurtlama günümde birlikte olduğum zaman felaket ağrım oldu belim özellikte o zaman yumurtamın catladığını hissettim busa büyük belirti 👍🏻
Eda0509 Tomris benimde öyle oldu cnm hamile kaldığım zaman yumurtlamadan sonra hiç akıntım kesilmedi 😊 inşallah hamilesindir
Tomris Nurrrrr ah hadi inşallah. Bende ilk defa bu ay hissettim koşa koşa eve geldim şh testinde öğrendim değerlendirdik. Yumurtlayalı 5 gün oldu hala devam ediyor akıntı anlamadım
Tomris Eda0509 ağzın baş yesin :) hadi inşallah canım bir an umutlandım. Umarkm öyle olur. Çol tuhaf oldu sormak istedim siz gebelere. Siz daha iyi bilirsiniz başınızdan geçti ise
Eda0509 Tomris aynen cnm bende öyle oldu. Şuan 15 haftalığım hala akıntım devam ediyor yani 😊😊inşallah vardır kuzum hayırlısı ne ise o olsun
Tomris Eda0509 inşallah canıö. Çok stresli işler bide bizim kayıplarımız oldu tüp bebek istemiyorum normal olsun istiyorum artık Allah hakkımızda hayırlısını versin. İnşallahhhh :) peki sen nasıl öğrendin gebeliğini🥰