Mls5 Kızlar üçüz kız bebek bekliyorum, 22. Haftadayız henüz alısverise başlamadık açıkçası nereden nasıl başlayacağımızı bilemiyorum. Neyden 1 tane almalıyız kaç tane almalıyız fikir verirseniz çok sevinirim 🙏🏻🫠
Mls5 ikiprensesannesi___ mesela tek bir beşik, büyük park olanlardan olmaz mı. Çünkü erken doğacakları için sığarlar diye düşünüyorum 🥹
ikiprensesannesi___ Mls5 ama büyüyecekler 🥲 mağaza ya gidince ona göre alsanız daha mantıklı çünkü büyüyecekler bence zorlanırsınız öyle Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah