efinays erikarpuz aaa bizde de kan uyuşmazlığı var ama kan uyuşmazlığı kanama yapmaz demişti doktor çok ilginç demek ki yapıyor. 12. haftanızdan sonra kanama olmadı mı peki
erikarpuz efinays yok hiç olmadı her şey rutin devam etti sonrasında cok güzel bir hamilelik geçirdim bebeğim doğdu çok şükür bi sıkıntı olmadı bebeğimin kan grubu pozitif zaten büyük ihtimalle vücudum onu atmaya çalışıyordu