deletedmom43191 oğlumda bir sene çektik bu problemi malesef gözünün birinde gözyaşı kanalı tıkalıydı zaman zaman şişiyor kızarıyordu akıntıyla birlikte 🥲 bizde defalarca netira kullandık doktorun gösterdiği masajı yaptım sürekli her emzirmemde bastırdım oraya parmağımı basmamla birlikte bi anda iltihap boşalırdı bir yaşından sonra geçmezse ameliyat dendi ve çok şükür bir yaşına bi hafta kala bir anda açıldı🥲 anne sütü asla damlatmayın iltihabı besler demişti doktorumuz doktor kontrolü olmadan hiçbişey vermeyin bol bol masaj yapın ılık suyla ıslatılmış ince tülbentle temizleyin gözünü ve ellerinizi yıkamadan asla dokunmayın o bölgeye çok geçmiş olsun hemen geçer inşallah 🙏🏻