Benim kızımın 1 yaşına kadar gözü hem aktı hem çapaklandı kuzum. Göz doktoruna götürmüştüm bize gözyaşı kanalı tıkalı dedi ve öğrettiği bir masajla ilaçsız ameliyatsız geçirmiştik. Bir göz doktoruna mutlaka götür. Erken teşhis çok önemli. Geçmiş olsun çiçeğim 🌸