Arkadaşlar kızıma Açelya ismine karar verdim aslında fikrinizi merak ettiğimden yazdım buraya biraz da canım sıkıldı açıkçası konuşuruz dedim
Benim ismim babaanne ismi kızlarıma havalı isimler koyuyorum ileride benim gibi kin dolu olmasınlar diye ehehehehh ilk kızımın adı Erva Gökçe bu Açelya 🌺 ne diyorsunuz