Slmshn
Yaa yine takip et canım belli olmaz ama seni çooook iyi anlıyorum galiba bu son haftalarda hep aynı şikayetler oluyor bende yoğun geçiriyorum günleri bel ağrısı çok oluyor bu sefer baskı çok oluyor geceleri Aceba geliyor mu diyorum bir bakmışım uyuya kalmışım yine doğmamış 🤷🏻♀️ Heleki şu hastane git gel işlerinden daha çok bıktım haftada bire düşürüldüğünden beri her çıkışımda sinir krizi geçiriyorum şansıma şimdiye kadar iyidi sona geldim tersine döndü anca aksi doktorlara denk gelmeye başladım doğursamda kurtulsam kafasına girdim çıkamıyorum