Fatmandrsv Eğitim öğretim tazminatı yatıyor mu doğum izninde. Yada gebelik sırasında. Yada yattı mı size? Ben pazartesi ayrılıyorum doğum iznine yatmadı da henüz
ogretmenannecik Fatmandrsv merhabalar, eğitim ödeneğinden mi bahsediyorsunuz 5bin küsür lira olan? Doğum izninde yatmıyor malesef.
Berlin ogretmenannecik maaşın işlediği tüm izinlerde ödenek yatıyor diye biliyorum ben,ücretsiz izinden bahsetmiyorsunuz dimi
ogretmenannecik Fatmandrsv hayır herkese yattığında size de yatması gerekirdi. Normalde 20sinden sonra herkese yatmış olması lazım. Okulunuzdaki diğer öğretmenlere yattı mı peki ?
Nurtanesininannesi ogretmenannecik peki öğretmen doğum yaptığında doğum ücreti gibi ekstra bir ödenek yatıyor mu yoksa sadece maaş mı devam ediyor
Berlin Fatmandrsv yatması gerek.Ben şu an 30.haftamdayım 2 haftadır da heyet raporum vardı raporlu iken yattı
Catperson Fatmandrsv eğitime hazırlık ödeneği yattı bana doğum öncesi izinde olmama rağmen. Geçen hafta aldım. Sene başında okula başlamıştım ama erken doğum riski oluşunca raporumu çalışamaza çevirdi doktorum, seminer haftası+2 gün çalışabildim sadece.
Kabiyra00 Fatmandrsv Aslında sizin ne zaman ayrılacağinizi bilmez onlar. Yatması lazım. Milli eğitimi birr arasaniz?
ogretmenannecik Nurtanesininannesi Bildiğim kadarıyla yok. Zaten maaşımızı aldığımız için ekstra bir ödeme yapmıyorlar.