İyi akşamlar kızlaaarrrrr benim adetim 2 gün gecikti kasıklarım ağrıyo ve böbreklerim ağrıyo ama idrarda yanma kokma tarzı enfeksiyon belirtilerim yok sabahta test yaptım ama birşey çıkmadı sizce erken mi test yaptım bu belirtiyi yaşayanlarınız var mı ?