mutluanneee7 Kızlar son durumlar nedir cinsiyet öğrenenler oldu mu hareketler başladı mııı bizde tık yok😌
rabiadmr21 mutluanneee7 ben 14. Haftada erkek olduğunu öğrendim 16. Haftada hafif kıpırtılar hissetim 19 olacağım elimi koyunca net hissediyorum artık 🥹❤️
Akar06elif06 mutluanneee7 evet bugum öğrendim 16+4 uz su an erkek bi tane de kızım var caanm hareketleri hissetmeye 14 te başladım doktora sordum hatta doğru hissetmişim
rabiaarslaan Merhaba😊 bende 15+4 haftalığım. Kontrolümüz haftaya cinsiyet bilmiyoruz daha ama sanki dün bugün küçük bir hareket hissediyor gibiyim bana mı öyle geliyor tabi bilmiyorum 🙈
zehrasf Bende 15+4 🫠 cinsiyet erkek. Harekette sanki bugün seğirme gibi oldu ama bilmiyorum bebiş hareketimi değil mi
rupar 15+4 ikiz erkek bekliyorum . Bir iki haftadır seğirme oluyor karnımda. İlk gebeliğimde 20 haftalarda hissetmiştim bunda erken hissediyorum.
sedanur537_ Yaa 12. Haftada doktor kız dedi bu hafta kontrole gideceğim değişir diye korkuyorum çok mu erken söylemiş 😂🙄
guner95 mutluanneee7 merhaba bende 16 haftalığım.20 de hissedilir diyorlar ama 15 e girdiğimden beri hissediyorum. Bir kızım olacak inşallah ❤️ siz de sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ♥️