GSA7 Selam kızlar pimpirikliğimden gittim fetal doppler cihazı aldım trendyoldan acura markası kullanan var mı ben 10 haftalığım sesini duyamadım 16 hafta diyor üzerinde yorumlarda herkes daha erken duyduğunu yazmış
erikarpuz GSA7 ben kullandım 12. haftada almıştım o haftada aşırı derinden duyuyordum yerini bulmak da çok zor oluyor