Fatmnrzddd Kızlar normalde rizedeyiz doktor riskli dedi üniversiteye gönderdi hastanede küvöz yok sanırım. Trabzon’a özele gitmeyi düşünüyorum 7m veya İmperialde doğum ücretlerini bilen var mı
Asya_kardes1 25 ekimde imperialde yapacağım doğumumu Allah nasip ederse 1 ay önce almıştım fiyat takipli hasta 27 bin takipsiz 35 diye hatırlıyorum
Fatmnrzddd Asya_kardes1 İmperialde muayene ücretleri fazla geldi biraz aradım bugün telefonda doğum fiyatı vermediler. Bide rakipsiz hasta olarak alırlar herhalde 33.hafta. 7mi aradım 28bin fiyat verdiler aynı herhalde fiyatları
edanurersoydilek Fatmnrzddd benim ilk bebeğim erken doğdu ikinci olursa eğer riskli gebeliğe mi girecek yoksa ilerleyişe göremi bakıyorlar
Fatmnrzddd edanurersoydilek ilerleyişe göre karar veriyolar benim ilk kızım gelişim geriliği + su azlığından 34.haftada doğdu 25.hafta sonrası riskli takip edilmişti. İkinci kızımda 31.haftaya kadar hiçbir problem yoktu birden gelişimi durdu riskliye yeni geçildi