Sumbul01 Arkadaşlar merhaba aklıma takılan bir konu var hamilelikte şeker yüklemesi oluyor ya hani Çevremde birkaç kişi şeker yüklemesi yapmamı önermiyorlar bir riski yada olumsuz bir yönü varmı varsada nelerdir yardımcı olurmusunuz
anneoluyorummm103 Sumbul01 şekeriniz varsa bebek için daha büyük sıkıntı olur bence yaptırmakta fayda var
mavideniz9696 Sumbul01 neden önermiyorlar sebep olarak ne gösteriyorlar anlamadım ? Yaptırmamanız bebeğinizin sağlığı için çok büyük riskli ama yaptırmanızda hiçbir risk yok sebebini anlayamadım açıkçası
Deletedmom_297 Sumbul01 şekeriniz varsa ve bunu öğrenemezseniz bebeğinizde ve sizde ciddi komplikasyonlar olunca çevrenizdekiler o zaman ne yapacaklar canım benim kimseyi dünleme türkiye diyabet konusunda patlama yaşayan bir ülke neredeyse her 3 gebenin 1 de var gebelik şekerin varsa oluşabilecek şeyleri buraya yazmıyorum canım sıkılmasın ama kendin bi araştır istersen
Papatyaaam1 Sumbul01 hıc bır rıskı yok kuzum benım de etrafımda çok karşı olan vardı ama araştır şeker çıkarda sen bunu bılmessen daha kötü çıkarsa doktor endokrıne gonderıyor gıtmessen de çocukta gelısım gerılıgı yada olculerı ılerı görünüyor o yüzden yaptır bence
Sumbul01 anneoluyorummm103 çok şükür şeker yok cnm Doktor böyle birşey demedi daha ama olaki derse yani o yüzden sordum aklım karıştı
anneoluyorummm103 Sumbul01 bende yok sanıyordum açlık şekerim 80lerdeydi meğer gebelik şekerim varmış şeker yükleme testinde öğrendim 🥲 herkeste olacak diye bir şey yok tabi ama ihtimal var sonuçta ve ihmale gelmez diye düşünüyorum
hulya10 Sumbul01 normalde şekeriniz olmasa da gebelik şekeri olabiliyor hamileliğin ilerleyen zamanlarında salgılanan hormonlar insülin direnci oluşturabiliyor vücudunuz aldığınız şekeri dengeleyemiyor
Asli0808 Canim sen çevrene değil doktorun ne diyorsa onu yap gebelik şekerini seker yuklemesi yapmadan öğrenemezsin niye bu kadar karşılar zaten sana verdikleri seker 2 dilim baklava şanki yemiyormusun
Yazmelegi_ Sumbul01 eger gebelik şekeriniz varsa ve bunu bilmezseniz daha riskli. O yüzden bence yaptırmalısniz