buserdar0120 Kasık ağrım ilk zamanlarda ara ara regl ağrısı gibi oluyordu bebek büyüdüğü için olabilir bence, şuan 8 haftalık gebeyim her gece mide ağrım oluyor sizde de oluyor mu doktorum gaviscon verdi hiç kullanmadım ama sanırım içeceğim artık
buserdar0120 melkor Hiçbirşey yiyesim gelmiyor ilk zamanlar olduğu için mi bilmiyorum ama sürekli ağrı o da öksürük yapıyo sonrası zaten mide bulantısı sigara kullanıyordum sigarayı bıraktım hamile kaldığımı öğrendikten sonra acaba öksürük ciğerlerim temizlendiği için falan olabilir mi öyle söyleyenlerde oldu çünkü