Hiip midir nedir aldım ama tavsiye üzerine
Yemek yemiyor doğru dürüst
Sadece emmek istiyor
15 aylık
Geceleri çok kalkıyor doymadığı için
Beyazsam yediremiyorum bi tadına bakar gibi biraz kaşık ucundan yiyor devamı yok
Sütüm de doyuracak kadar yok hatta neredeyse hiç yok
Çalışan anneyim 8-9 saat boyunca sağmamama rağmen 15 dk emiyor bitiyor iki göğüsü toplam o derece az 🤏🏻
O yüzden anne sütü devamı düşündüm
Bana deneyim ve fikirlerinizi sunar mısınız
Gelişimi ortadan yüksek
Ama bana zayıf geliyor
Geceleri karnı çok gurulduyor