Adaym Neler var neler yok. Hareket hissdiyor musunuz karnınız büyüdü mü ağrınız akintiniz var mı ya da başka neler :-)
Mcan Ayyy bu benim 3.gebeligim okadar farklı ve ağır geçiyor ki dişim bir yandan kalça ağrım diğer yandan kaşıntım var.zaten 2 haftadır doğru düzgün yemek yiyordum. Dişimden dolayı 3 gündür sadece çorba içiyorum çok açim 😅
Nursotu Adaym bende 19+1 hareket hissetmiyorum akıntı Çok fazla olmasa da var inşallah iyidirler ilk gebeliğim 😕
Nursotu Mcan yaa inşallah 😍 böyle hamile gibi hissetmiyorum karnım çıkmadı hareket yok hep bi tedirginlik 🥲
Mcan Adaym o yüzden biraz geç yaşayabilirsiniz herşeyi ben ilk gebeligimde 6 aya kadar karnım cikmamisti
Mcan Adaym eğer şimdiye kadar ogrenmediyseniz kızdir diye düşünüyorum 😇ayyy unutmazsaniz yazar mısınız merak ediyorum
Nursotu Adaym en son 19 eylülde gitmiştim 15 ekimde detaylı ultrasonumuz var 🙂 ama ben iki haftada bir kalp atışı duymak için doktora bi uğruyorum 🥹
Adaym Nursotu o pek sağlıklı değilmiş. Ben ayda bir anca gidiyorum o yüzden benim de 29 Ağustos idi en son. Cinsiyet öğrendiniz mi