Sirincili 11+3 teyim canım sabah kalkıyorum güzel güzel gece yatağa girerken sanki karnım yırtılacak gibi şiş oluyor sabaha kadar inmiş oluyor gece bilmeden bişiler yapıyorum heralde 😂 benim bulantım hiç olmadı şimdiye kadar seytan kulagına kurşun sıkıntısız bi hamilelik geçiriyorum çok şükür 🙏