Öncelikle herkese kolay doğumlar diliyorum🥰 çarşamba günü akşam 11.30 da suyumun gelmesi ile 1 saat sonra şehir hastanesine gittim acilden giriş yapıp sancı ve açıklık kontrolünden sonra hemen yatışım yapıldı. Yatışa zaten kendinize ait bir odaya giriyorsunuz refakatçinizle beraber. Dinlenme alanına kadar bulunan bir oda her iki odada size ait içinde kocaman bir duş WC alanı var ve odaların hepsinde pilates matı topu fıstık pilates matı var bu harika düşünülmüş. Girdikten sonra siz çıkamıyorsunuz ama refakatçi çıkıp tekrar geri girebiliyor. Ebeler tamamen şansınıza kalmış benim ilk girdiğim andaki ebenin biri aşırı gıcıktı allahtan ben doğurana kadar gitti aşırı sevindim 😂 nöbet değişiminde gelen ebeler o kadar iyilerdi ki yani hepsine teşekkür Ettim on kere. Yatıştan sonra bir süre açılma ve sancı bekleniyor hemen suni vermiyorlar tehlike yoksa eğer . Bende yok diye açılma ve sancı bekledik bu sürede bol bol egzersiz ve sıcak duş yaptım aşırı etki Etti diye düşünüyorum. Sabaha karşı 4 gibi sancılarım başladı sonrası tabi ağrılı bir süreç açılmam çok hızlı ilerlemedi ama sık sık kontrole geldiler. Sonunda 7 cm olunca ebe gelip açılmayı destekledi ve ıkınmaya başladım yanılmıyorsam yaklaşık 15 dk falan sürdü ebeler o kadar yardımcı oldu ki çok güzel ilerledi ve ikinci doğumum olduğu için doğru ıkınma yaptım tabi kızım çıkmak istemedi ondan dolayı kesiğim ve dikişim var ama çok değil bugün ikinci günüm yürüyebiliyorum kendi işimi kendim görüyorum hastaneden çıktım 6 kg gitmiş direk. Demem o ki şehir hastanesini herkese tavsiye ederim. Sonrasında tek kişilik oda talep ettim ayarladılar ve de doğum anında refakatçim çocuğun fotolarını çekti bol bol çocuk doğar doğmaz da babayı içeri aldılar her şey aşırı sterildi falan ikinci doğumum her ikisinde çok memnun kaldım
Allah herkesin yardımcısı olsun kızlar ben elendim darısı başınıza ❤️❤️