Kızlar selam ben kız postları atan o şahıs . Bir oğlum var kız çocuk cok istiyordum ama ne bizim tarafta ne de eşimin tarafında kız yok. Çok dua ettim birileri bu sitede bana o niyetle sadaka ver dedi sağ olsun çok verdim , tabiki öncelik sağlık ama işte insan gönlüne sus diyemiyor . Çok şükür şoklar içinde öğrendim hiç beklemiyordum erkek olduğuna emindim 17 buçuk Haftamda öğrendim düşünün :) Allah’ıma çok şükür kızmış İçimdeki sevinci anlatamam. Allah isteyen herkese nasip etsin bol bol sadaka verin 💐