Avci0avci benim korkulu rüyam sezaryenden sonra öksürük hapışırık olması, dikişler açısından problem olabilir diye.
Doktorunuzla irtibata geçip bir konuşun.
Ben de doğuöa bir hafta kala hastalandım, kbb uzmanına yönlendirdi hemen, tahlil falan yaptılar enfeksiyon çıktı. Doğumdan sonra da kullanmaya devam edebileceğim bir antibiyotik ve boğaz spreyi yazdı. Son dört gün hala iyileşmedim 🥺