melikealtin Normalde devlet Hastanesi’ne gidiyorum acaba bir kere özele gitsem mi siz nasıl yapıyorsunuz
BlackFish2113 Ben kalp atışını duyana kadar devlete gittim sonrasında özelden doğum paketi aldım. Normalde devlette memnunsanız özele gitmeye çok gerek olmayabilir size kalmış