Zbyd3 evet balım 🥲 15 gün kanama geldi hafif dedim regl oluyorum cunku kırmızıydı pembe kahve değildi.. ama sonra bi anda kesildi ertesi gün beta verdim pozitif cıktı ama bu kanama kırmızıda oluyor dimi ona takıldım :( yarın gidicem doktora ins saglıklı ilerler dua et nolur allahım isteyen herkese saglıklı bebisler nasip etsin❤️