Leylak34 Değişir benim kızım gündüz 2 saatte bir emer uyurdu gece uyanıktı doğru düzgün zaten 1,5 aylıktan sonra yanımdaydı tabi gaz sancılarını kesintisiz saatlerce ağlamalarını saymıyorum hemen ne güzel ne kolay denmesin öncesinde 4 defa küvöze girdi o uyuyunca ben de hemen uyurdum ya da kendime bakardım vs emzir öp kokla sev konuş ilgilen sonra koy beşiğine uyusun herkesin bebeği farklı o yüzden kimseye bakma onun uyur senin uyumaz ya da aksi olur keşke okumasaydım dersin