Merhaba, ben 1 sene kadar önce kist ameliyatı oldum ve iki yumurtalığımda da kist oldğundan ve ikisine de bir müdahale olacağından amh değerimin ve yumurta kalitemin düşeceği söylenmişti. Ameliyattan sonra da söylenilen gibi oldu açıkcası. Bu arada 24 yaşındayım. Ameliyattan sonra takiplerime devam ettim ve evet amh değerim oldukça düşüktü ve zorlu bir ameliyat geçirmiştim bu nedenle yumurtalıklarımda zarar görmüştü. Doktor yumurta dondurma işlemi önerdi ve bu şekilde gebe kalabilirsin gib söylemlerde bulundu. Çocuk aslında yakın zamanda düşünmiyordum ama bu olur mu olmaz mı korkularından dolayı düşünür gibi olduk ve daha düşünmeye fırsatımız kalmadan hamile olduğumu öğrendim :) yani bu yorumu hiç ümidinizi kaybetmeyin diye yazıyorum, rabbim veriyor gerçekten doğru zamanda.. Tabi işin tıbbi boyutu göz ardı edilmemeli ama olan her şekilde oluyor, sevgiyle kalın