Da-s Başınız sağolsun 🥺 yok full yatıyorum doktor böyle olursa zaten progestan bile bırakabiliriz ilerleyen dönemlerde dedi ama ben bırakmak riske atmak istemem, özelde takipliyim doktorum da biraz pimpirikli 🥺 en iyisi gideyim içim rahat etsin eşim de çok negatif düşünüyorsun diyor bana. Allah var her istediğimde götürüyor ama sen böyle git gel yaparken gereksiz yoruluyorsun yatıp dinleneceksin diyor