8 eylülde aşılama yaptım doktor insulex-1 şase yazdı ve vajinal yoldan progestan aldım
9.günden itibaren aşırı halsizlik ve 37lerde ateşim oldu. 11.günden sonra bu belirtilere ek olarak aşırı gaz sancım oldu ama tuvalete çıkabiliyorum ve gazım da yoktu. Ama sancıdan geceleri uyuyamıyordum ara sıra kasık batması oluyordu ama çok değil. Aşırı hasta hissediyordum. 16.gün kan tahlili verdim negatif çıktı
Hemen sonraki gün yani 17.gün adet oldum (bu arada aşılamadan sonra 17.güne kadar adet olacakmışım gibi sancım oldu hep) ama adet kanım siyah ve bir buçuk gün sürdü bugün ikinci gün ve hiç kan yok sizce bir daha kan tahlili vereyim mi yoksa boşuna ümitlenmeyeyim mi böyle olup hamile kalan var mı