Kızlar merhaba, oğlum olacağını söylediğimde çoğunlukla hmm olsun o da iyi gibi tepki alıyorum sinir oluyorum 😅 sizde de oldu mu bu ya sanki teselli ediyor gibi.. evladın kızı erkeği olmaz ç ilk anneliğim bir de böyle yorum alınca kırmadan ne desem bilemiyorum. 12. Haftanın içindeyim şu an 🤗 sizler çevreden neler duyuyorsunuz sohbet edelim