pembeayakkabilikiz Kızlar gebelıgınızde hangı vıtamınleri ilaçları kullanıyorsunuz ? Doktorum bana; Decavit, Feramat ve Davıd3 verdı bugün başlayacağım. Bu ilaçları kullanan var mı ?
demirrleydi_ pembeayakkabilikiz bende bunları kullanıyorum ekstra olarak OMEGA 3 ve magnezyum kullanıyorum
pembeayakkabilikiz cylnboran04 anladım canım benımde aynı ilk gebelıgımde ben aile hekımımın verdıgı ılacları kullanmıştım özel ilaçlar devlet karşılamıyordu bu sefer bunları aldık içerikleri ıyıdır dıye düşünüyorum yınede sormak ıstedım 🌸
pembeayakkabilikiz demirrleydi_ magnezyumu kendısı mı verdı kramp falan oluyor mu sızde ondan mı verdı canım
cylnboran04 pembeayakkabilikiz evet saglik ocagi yazdi decavit ilk hamileliklerimde bana cok kilo ve odem yapti icseme mi bilemedjm