Remm Merhaba annişkolar, şu anda 29+4 haftalık hamileyim hala doğum paketim vs yok. Anadolu yakasında oturuyorum aslında doktorumdanda memnunum ama bu haftalarda doğum paketi alan var mı? Varsa fiyatlar ne şekilde öğrenmek istediğim için bu başlığı açtımm 🥰
Aloska Remm balım 20. Haftadan sonra çoğu hastane paket satmıyor hangi hastaneye takiplisin doğum ücretleri ne kadar ?
adatuna Remm o haftalarda paket olmaz canım mantıklı olmaz çünkü zaten testler tahliller 10 muayne hakkı içeriyo sizin doğuma az kaldı
Remm Aloska hadi yaa bu bilgi bende yoktu çok üzücü oldu :( medical park pendik hastanesine gidiyorum
suleural Aloska merhaba kaçıncı haftadasınız hangi doktor ve memnun musunuz ücretler hakkında bilginiz var mı 🙈
Aloska suleural 23. Haftadayım balım, Aytekin Hanıma takipliyim normal ya da suda doğum düşünüyorum, muayene ücreti sgklılara 1800, doğum ücretleri normal doğum 41 sezaryen 44 suda doğum 59 bin ama Ocak ayında zam gelecekmiş sen kaç haftalık hamilesin 🩷🥹
suleural Aloska bende 22. haftadayım medipol Aytekin hanımı çok duydum ona gitmeyi düşünüyorum 3. doğumum olacak ikisi aynı doktorda doğmuştu taşındığımdan dolayı mecburiyetten değiştiriyorum