Rfrf canım ben çok rahat bir hamilelik geçirdim,ağrım sızım oldu vs ama onun dışında ciddi birşey yaşamadım,her işimi kendim yaptım son dakikaya kadar dışarı çıkabildim,10.haftadan beri perinataloğa gittim ve doktoruma çok güvendim,iğne için gerek var mı diye sorduğumda benim durumuma ve ikizlerimin durumuna göre şu an için gerek yok dedi,37.haftaya kadar böyle devam edicek diye tahmin ederken,3gün üst üstte ailemle birlikte yaptığımız çocuk odasını hazırlık süresince 34+0da ikizlerimi dünyaya getirdim,1 haftadır küvözdeler,solunum sıkıntısı hiç yaşamadılar cihaza hiç bağlanmadılar,kilolarıda 2nin üstünde,sadece suyum çok geldi benim enfeksiyon riski oluştuğu için birde meme refleksi oluşsun iyice diye küvöze koyuldu,1 gün sonra hemen sütüm geldi mama verilmeden kaşıkla sütümüde emdiler,şimdi günde 1 saat gidip 2sinide emziriyorum,ben doktoruma güvendim,Pazartesi Salı gibi çıkıcaklar Allah nasip ederse,tam terside olabilirdi Allah Korusun..