Kızlar selam. Bugün kontrolüm vardı, tahminen 5 haftaya girdim aslında ama kese vajinal ultrasonla çok zor görüldü belirsiz gibiydi ve dolayısıyla içini de göremedik. Doktorum haftaya görmemiz lazım, göremezsek gelişmemiştir dedi. Almak gerekecek bu durumda dedi. Bu 3.kayıp olacak böyle olursa :( En son 22 eylül tarihinde beta değerim 1081 çıkmıştı. Üzerinden 4 gün geçmesine rağmen kesenin tam seçilememesi normal mi ya? Bir daha beta da baktırmadım doktor yeterli dedi diye. Normal beta değerlerim; 15 eylül 18, 17 eylül 62, 21 eylül 622 ve 22 eylül 1081 di. Sizce beta yavaşlamış mıdır, o yüzden mi kese görünmedi düzgün acaba?