Kızlar merhaba. 34 haftalık gebeyim. Geçen hafta doktorum çocuğun başının aşağıda olduğunu ve kendini doğuma hazırladığını söyledi. Çok sancım var. Kasıklarımda geçmeyen bi sancı. Uzansam da dinlensem de geçmiyor. Ara ara hafifliyor sadece. 2 defadır da kalbim çok pır pır atıyor sonra yavaşlıyor başım dönüyor o an konuşamıyorum bile halim kaçıyor. Bu durumda beni korkutuyor. Çok zor zamanlar geçiriyorum çok sancılı. Doktorum 1-2 hafta daha dayan sonra doğuma alırız dedi. Var mı bu durumu yaşayan? Önerebileceğiniz bir şey var mı? Çok kötüyüm artık 😢