Ben oldum çok temiz ve düzenli ameliyathanesi olsun odaları olsun çok konforlu . Ameliyat sonrası hemen odanıza götürülüp yatağa yatırıyorlar bebek sizden önce gelmiş oluyor genelde daha sonra yatağınız üzeriniz değiştirilmek için uyuşukluğunuz açıldığında geliyorlar hemşireler zaten sürekli kontrol ediyor sadece odalar çoğunlukla çift kişilik tekler sanırım özel olarak kiralanıyormuş öyle demişlerdi bana o zaman ama kulaktan duyma da olabilir