Zeynpatak canım kaç haftaliksin ilk önce, ve karnının içinde bol bol dönecek ben 26da gittiğimde baş aşağıydı 27de gittiğimde başı yukarıdaydı bende hareketlerini o sıralar üstte hissediyordum ayaklarıyla tekmeliyordu kaburgalarımı, o yüzden dönmüş olabilir daha kuvvetlendigi için daha rahat hissedebilirsin, nerde olduğunu anlayabilirsin