tahamommy Kızlarr en acilinden biberon önerisine ihtiyacım var meme reddi yapmayan bişey olursa daha iyi olur, hangi marka hangi biberon tavsiyelerinizi bekliyorum he bir de sağım için yine aynı şekilde memnun kaldığınız ne varsa yollayııın
momica tahamommy comotomo aldım ben daha kullanmadım ama asla meme reddi yapmıyor dediler zaten tipi yumuşaklığı falan memeye benziyor
momica tahamommy sağım içinde mochi eller serbest pompa aldım yine kullanmadım ama bunu kullananlardan öneri ile aldım ve baya sessiz
Niiillloooyaaa tahamommy elektirikli ve tekli pompa almanizi tavsiye ediyorum cicegim ikili olunca mesela diydlim 30 wolt cekim yapiyorsa makina ikilide 30 30 degil de 15 15 oluyormus cekim gucu dusuyormus kime sorduysam tam bosaltim saglamak icin elektirikli pompa onerdi giyile bilir olanlar tam bosaltim yapmiyormus diye biliyorum biberonu bilmiyorum kullanmadim ama biberon her halukar da meme reddi yaptirir gibi geliyor bana
Papatyaaam1 tahamommy phılıps al kuzum o anne meme ucuna uyumlu hemde akma sızma yapmıyor bırde bebegın emme refleksı ıcın daha sağlıklıymış
myangelson tahamommy avent. Meme reddi yapan oğlum avente gelince beni de tuttu silikon uçsuz. Gerçi daha sonra sütüm az diye emmek istemedi o da ayrı konu 😄
Sizdenbirii1 LadyX avent cok güzel ama Yenidoğan ucu cok zor akışlı bebek bi vakten sonra yoruluyor iç iç asla bitmek bilmiyor ya
LadyX Sizdenbirii1 ben bebeğimde sorun yaşamadım hatta hızlıca bitiriyordu 30ml mamayı. İlk 10 gün zorunluluktan mama verirken kullanmıştım sonrasında meme reddi de yaşamadı çok şükür
Sizdenbirii1 LadyX yaöyle mi acaba biberon baslıgı farklı mı dicem ama tek delikli değil mi sizinji de