Lilo128 Kızlar Faktör V geni Leiden Heterozigot,PAI geni homozigot çıktı diğerleri normal. Bunu yaşayan var mı tehlikeli mi değerlerim? kan sulandırıcı ilaç mı kullandınız iğne mi ?Henüz hamile değilim doktor ilaç başlayacağız dedi
gunelozturkq Lilo128 benimde sonuçlarim seninkiyle ayni ben şuan hamileyim hem coraspirin hemde enox 4000 iğne var karından onu kullaniyirum korkacak birşey yok gebeliğini oğrenir oğrenmez değerlerini doktoruna göster zaten hemen ilaçlara başlarlar
Cagancagla Lilo128 benim hamileliğim de bacağıma pıhtı bacagim tıkanık hala . erken doğum yaptım 29 haftalık iken ikizlerim dünyaya geldi 4 gün oldu küvezdeler ve ben de iğne kullanmaya devam ediyorum anju olunmasi gerekiyordu ama hamileyken olamadığım için doğumdan sonraya kaldı
anneoluyorummm103 Lilo128 bende de 4g/5g çıktı 6 lı panelden 4 ü heterozigot çıktığı için iğne kullanıyorum 0.4lük. Kullanmasaydın bebek gidermiş iyi ki kullanmışsın demişti doktorumda. Doğum kontrol hapı da pıhtı atmasına sebep oluyor annem yaşamıştı oradan biliyorum
Lilo128 Bundan sonra bir operasyona giriceksen doktor müdahalesi gerekecek bir durum yaşarsan pıhtılaşma sorunun olduğunu hemen söylemelisin dedi
Lilo128 Ecrineylul ben kadın doğuma gitmiştim, 2 kimyasalım var sadece. ailemde hastalık var mı diye sorduğunda uzak bir akrabamda pıhtılaşma olduğunu ve bebeklerini kaybettiğini söyledim. Uzak yakın farketmez hemen sanada 6 lı panel testi yaptıralım dedi. Test pahalı (ben 7500tl ödedim) ama iyi ki yaptırmışız bende de çıktı.
gunelozturkq Ecrineylul iki tane bebeğimin karnimda kalpleri durdu kürtaj oldum sonrada genetik testi vermemizi istedi doktorumuz ben özelde yaptırdım ama devletdede genetik bölümüne gidip kan vere bilirisniz bir tüp kan alıyorlar sizden sonuçlarin çıkmasi bir ayi buluyor eğer pıhtılaşma çıkarsa gebeliginizi öğrenir öğrenmez doktorunuza gösteriyorsunuz sizin sonuçlara göre ilaçları veriyor ben hem coraspirin hemde enox 4000 iğnesi var karından onu kullanıyorum
Lilo128 Forumda okuyorum okadar çok pıhtılaşma sorunu yaşayan var ki , o kadar çok bebek kaybı olan var ki bu durum sizede hiç normal değil gibi gelmiyor mu?
Petrikor1 Lilo128 bende de pıhtılaşma bozukluğu var. İki kimyasaldan sonra şehir hastanesinde tıbbi genetik bölümünde ücretsiz olarak kromozom analizi ve trombofili testi yaptırdım. Şuan 37 haftalık hamileyim ve en başından beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Düzenli kullanıldığı takdirde korkulacak hiçbir şey yok bence rahat olun. Doğum kontrol hapı olayınıda ilk defa duydum o kadar dr lara gittim kimse böyle bir şey demedi
Lilo128 Petrikor1 bana üstüne basa basa dedi. yapay zekaya sorduğumda da şöyle diyor: Bu hastalıklarda doğum kontrol hapı kullanmak, derin ven trombozu, akciğer embolisi, inme veya kalp krizi gibi ciddi komplikasyonlara yol açabilir.
Lilo128 Cagancagla herkeste pıhtılaşma sorunu var çok şaşkınım gerçekten son hafta bebeğini bu yüzden kaybedenler okudum çok üzücü. Korona olduğumuz zamanlarda çok kan sulandırıcı kullandık hep verdiler acaba korona pıhtılaşma yapıyor dediler. bu virüsler mi sebep oldu böyle olmamıza
Papatya05_ Lilo128 benim 4G 5G heterezigot çıkmıştı diğerleri normal kan sulandırıcı ecopirin 150 mg kullanıyorum
sadece1selda @Lilo128 çok geçmiş olsun benim gen sonucum daha çıkmadığı için bi yorum yapamıyorum ama başka testte kan pıhtılaşması çıktı bir kaybım var suan ecopirin ve oksapar kullanıyorum hamile oldugumu öğrenince direk hap keseyi görür görmez de iğneye başladık
anaolacak anneoluyorummm103 Merhaba benim de 4 ü heterozigot çıktı. Kaçlık kan sulandırıcı iğne kullanıyorsunuz? Hamgi genleriniz hetero, benim iki tane mtfhr var, faktör 8 ve paı genlerim