Mavisss12 ben şuan 32.haftadayıö, 30a kadar herşeylerini aldım canım, kıyafet vs yıka ütüle yerleştir. şuan yapsam yapamam imkanı yok kendimle zor uğraşıyorum😂 bebek arabalarını aldım manuel anakucağı aldım. ben lansinoh eller serbest aldım çiftli. tabi daha kullanmadım. ilk oğlumda elektriklisini kullanıp memnun kaldım diye bu markayı tercih ettim. yani hiçbişey yapamasan bile kıyafetlerini ağırlaşmadan aradan cıkar derim🙏