Yilmazfatma ya bende biraZ yuruycem diyorum 2-3 adımda nefes nefese kalıyorum. Acılmamda yok ama mutlaka dogurmam lazım. Plates topuyla bi şeyler yapıyorum ondanda sıkılıyorum. Tenbelmiyim aceba diye düşünmüyo degilim. Ama bacaklarım şişiyo. Gercekten bi şey yapacak halim kalmiyo