Selam kızlar az önce doktordan geldim.Doktorum bebeğin suyu fazla dedi.Şeker yüklemesi yaptır dedi 2 baklavaya eş değer zaten bende yaptırdım dedi ama ben yaptırmama taraftarıydım normalde aklım karıştı gizli şeker olabilir dedi suyum o yüzden fazla olabilirmiş.Sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı ? Ne yapmam lazım bu arada bebeğin kilosuda 500 dedi bana bu haftada biraz fazla geldi kilosu acaba suyundan dolayı mı