Da-s Hafif idrar yolu enfeksiyonu için bir poşet bir kerelik kullandım. Ama bir gün sonra aşırı ishal oldum. 24 haftalık hamileyim. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?
YuvarlanamayanPaanda Da-s kullanilabilir diye biliyorum ben daha önce kullanmıştım sorun yaşamamışrım
Minnies Da-s bende kullandım canım. Aynı şekilde bir kaç gün sonra ishal oldum oda 2 3 gün sürdü geçtı başka bir sıkıntı olmadı şükür
Kkksss Da-s idrarda lökosit değerim 20ydi bana da geçen hafta dr manurol yazdı. Eczaneye gittiğimde ilacı bulamadım muadili olan üromisini aldım. Kullandım ve 3 gün süren ishal oldum. Sanırım içeriğindeki etkin madde yan etki olarak ishal yapıyor
isimsiz19 Da-s bende dün gece kullandım sabah ishal olarak uyandım güne alenwoneıwms Normalmiş ama yazıyor reçete de falanda
ecemciik Da-s Bana da az evvel doktor yazdı, 16 haftalık hamileyim, idrar yolu enfeksiyonu var dedi, bakalım bende yarın içeceğim, şu an çok bulantım olduğu için kullanamam maalesef
ecemciik Da-s Kız ben zaten ishalim 😂 Magnesie saba toz ve duphalac kullanmıştım kabız olmaya doğry gidiodum çünkü, akşam da bunu içicem artık tuvalette uyurum 😂😂 Ama doktor nasıl kullanacağımı söylemedi, nasıl kullanıcam bunu?
Da-s ecemciik bana verdiği tek bir poşetti bir bardak suya gece uyumadan önce karıştırıp içtim 3 4 saat tuvalete gitme dedi ama ben 40. Dakikada dayanamadım ve direkt ishal yani anlatamam korkunç 🙈
ecemciik Sevgi1412 hamilelerde oluyormuş bu durum, endişelenme bence, çok olsa ona göre tedavi başlardı doktor