Seldaapk Evet arkadaşlar benim doğum hikayeme geldi sıra nihayet.Şaka maka derken 12.haftada başlayan tansiyon problemi artı bebeği besleyen damarda çentik derken 35.haftaya kadar geldik o hafta sancim çıktı erken doğabilir hazırlıklı ol istirahat et 37 haftayı tamamlayalım dedi doktorum neyse 37 haftayı bitirdik bu seferde gelmek bilmiyordu kızım😁 çok hareketli bir hamilelik geçirdim bu arada yürüyüş pilates hurma merdiven inip çıkma aklınıza gelen herşeyi yaptım ama bir türlü doğum başlamadı 40 haftaya kadar geldim doktorum artık tansiyon yüzünden tehlikede olduğumu doğumu suni sancı ile başlatacağını söyledi pazartesi günü kontrole diye gitmiştik eşimle karar ver yatışını yapicam dedi bende kabul ettim apar topar işlemleri hallettik doğum haneye indim.Bu arada eşim annemi ve eşyalarımı almaya gitti.Annem eşimin ailesi geldiler.Sunni sancı takıldı sabah 8.30 da başladık önce dozu azdı sonra yükseltmeye başladılar hareket ettim ailemle sohbet ettim hareletliyken sancı daha kolay atlatılıyor ben çok pozitiftim bu süreçte hatta annem yanlış serum mu taktılar ki acaba falan demeye başladı 🤣zor kısmı nst de hareketsiz yatarken oluyordu öğlen 12 gibi bebek hareketleri yavaşladı oksijen takıldı bu arada açıklık kontrolü yapıyorlardı sürekli ama hiç açılma yoktu malesef 😭saat 14.50 de bebek hiç hareket etmemeye başladı kalp atışları yavaşladı apar topar doğumhanede herkes başımda koşturmaya başladı doktor anestezi uzmanı ebeler koşturup duruyordu 10 dakika içinde ameliyathaneye alındım spinal sezeryanla saat 15.05 de doğdu melek kızım Masal im 😍😍😍o duygunun tarifi yok şu anda yanımda yatıyor şükür sebebim 🙏🙏🙏 Doğumla ilgili tavsiyelerime gelince ; 1.Bebek geleceği yöntemi kesinlikle kendisi seçiyor boşuna hamileliği bunu düşünerek kendinize zehir etmeyin. 2.Gerçekten güvendiğiniz bir doktorunuz olsun mutlaka. 3.Depend gerçekten hayat kurtarıyor.. 4.Büyüklerin sözünü dinleyin bazı şeyler hurafe değil 5.Sezeryan sonrası karnınıza hafif masajlar yapın bana ebeler gösterdi hemen o gece gazimi çıkardım ve ayağa kalkmam daha kolay oldu. 6.Sezeryanın ertesi günü duşa girdim duşta masaj yapmak göğüslere sütün daha hızlı inmesini sağlıyor. 7.Kesinlikle çok terliyorsunuz ben hastaneye 3 takım götürmüştüm iyikide götürmüşüm benim kanamam terlemem çok oldu ki bir gece kaldım sadece. Benden bu kadar umarım yararlı olmuştur 😊Allah yar ve yardımcınız olsun sağlıkla hepiniz evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah ❤❤❤
Deletedmom277 Seldaapk Bende normal Doğum diye gidip açılmam olmayınca sezaryen oldum 😂😂 Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah
Seldaapk Deletedmom277 nasip gerçekten olmayınca olmuyor ben çok uğraştım normal olsun diye ama olmadi 😀teşekür ederim 🙏🙏🙏
Nurrrrr Deletedmom277 Ya özür dilerim cok alakasız olucak ama yeşilpınarda bir zamanlar aynı okulda okumuştum soy ismide sizinle aynı Şeyma karaoğlan acaba öyle bir tanıdığınız var mı ?