asyahumam Kızımın adı Asya Hüma . Oğlum olacak daha 4 aylığız ama yavaştan düşünüyoruz Benım aklımda Kutay ve Altay Tuna var sız neler düşünüyorsunuz oğluslar ıcın 😍
rosemoon93 asyahumam ilteriş Baybars oğlumun adı ama Göktürk ismi de hoşuma gidiyor eşimde Atila ismini çok istiyordu Altay Tuna da güzel isim 😊
Aloska asyahumam biz Metehana karar verdik balım ismi ne olursa olsun sağlıkla bereketle huzurla büyüsün bebeğin 🩵🥹