pamukanne2354 Merhaba 25 haftalık 620 gram doğum yaptım. Kızım 3 gün sonra 32 haftalık oluyor 43 gün oldu doğalı ve hala entübeyiz. Kortizon tedavisi yapıldı 6 gün, iyileşme görüldü ve doktor entübeden çıkardı ama 1buçuk gün tolere edebildi sadece kalbi çok yorulmuş tekrar entübe ettiler tekrar. Şimdi ne olacak ve daha ne kadar kalacak bilmiyorum maalesef. Ciğer kapalı olma durumu da erken doğan bebişleirmizde sürfaktan üretimi yeterli olmadığı için ciğerde sönme olabiliyormuş. Kızımda da olmuştu entübe ile nefesten sürfaktan verdiler hemen açıldı ama kısa süreli etkisi olan bir şeymiş. Sadece zamana ihtiyacımız var çünkü haftaları ilerledikçe ciğerleri gelişecek… inşallah en kısa sürede entübeden kurtulup süreç hızlı ve kolayca ilerler ❤️