Benim 28.haftadan sonra tansiyonum çıkmaya başladı. Şuanda 22.haftadayım 6saatte 1 Alfamet kullanıyorum. Yani günde 4kez. İlk 2 kez olarak başlandı ama kesmedi. Şuan 13-8lerde seyrediyor. Evde kontrol yapıyorum. 24 saatlik idrar istendi bugün sonucu çıkacak bakalım ne olacak :(