Merhaba
Geçen haftada 3-4 gün sabah bulantıları koku aldıgımda ögürme ruj bile sürsem bi tiksinip öğürme yaşıyordum ve felaket bir bel ağrım vardı fakat 5. Haftaya girdiğimde bu belirtiler birden kesildi sizce normal mi 4 gün sonra randevum beklesem mi beklemesem mi bilemedim